DISTRIBUIȚI
activarea metabolismului lent

Nu oricine are o ardere rapida a grasimilor. Nu oricine se poate lauda ca poate manca orice fara sa se ingrase. Nu oricine este multumit de corpul sau, de fapt majoritatea dintre noi suntem nemultumiti de cate ceva la fizicul nostru. Insa, inca de cand este lumea, natura ofera alimente eficiente in activarea metabolismului lent.

Si tu este posibil sa stii de aceste lucruri, insa ba nu le-ai incercat niciodata, ba nu te-ai gandit sa le dai importanta din prea multa nepasare. Insa, un corp frumos se tine cu ambitie si cu o dieta echilibrata, la fel ca si cu o rutina sportiva buna.

Incearca sa integrezi aceste 10 alimente pentru activarea metabolismului lent in dieta ta zilnica

1. Ardei iuti

Este un fapt demonstrat stiintific cel ca consumul de ardei iuti poate grabi procesele metabolice cu pana la 25%. Aceste alimente iuti te vor face sa transpiri mai mult decat de obicei. De asemenea, intensifica circulatia sangelui si fac corpul sa arda mai repede grasimile.

Citeste si:  Producatorul chinez de smartphone-uri OnePlus anunta schimbari la colectarea datelor utilizatorilor sai

2. Cereale integrale

Aceste cereale adevarate au nutrienti si carbohidrati complecsi care iti accelereaza metabolismul prin stabilizarea nivelelor de insulina din corp. Consuma asta dimineata la micul dejun sau ia la gustarile dintre mese batoane din cereale integrale si te vei simti mai bine.

3. Broccoli

Poate ca de mic nu iti place aceasta leguma, insa este o sursa importanta de calciu care ajuta la grabirea proceselor metabolice. Este si una dintre cele mai bune alimente pentru detoxifiere.

4. Supe

Consumul de supe este asociat cu riscul mai scazut de aparitie a obezitatii. Daca vei manca mai des supe, vei simti mai rar nevoia de a consuma mancare solida, care dupa cel mai adesea la punerea de calorii in tot corpul.

5. Cafea si ceai verde

Iubitorii de cafea si de ceai ar trebui sa fie bucurosi. Aceste doua bauturi grabesc procesele metabolice si au si foarte multi antioxidanti. In plus, reduc semnele celulitei.

Citeste si:  Preotul cu suflet de aur din Teleorman

6. Mere si pere

Aceste fructe din livada sunt geniale. Au un continut caloric scazut, dar ajuta foarte mult si la activarea metabolismului lent.

7. Condimente

Piperul negru, semintele de mustar, pudra de usturoi, dar si pudra de ghimbir sau de turmeric iti pot mentine metabolismul intr-un stadiu foarte bun. Este dovedit faptul ca cei care folosesc astfel de condimente in dieta ard si pana la 1000 de calorii zilnic.

8. Citrice

Citricele au si gust bun, dar si proprietati grozave in arderea grasimilor. De asemenea, regleaza si nivelul de insulina.

9. Alimente pline de calciu

Ar trebui sa incluzi si alimente bogate in calciu in dieta ta daca vrei sa iti activezi metabolismul lent.

10. Acizi grasi Omega-3

Aceste alimente ce contin acizi grasi Omega-3 iti grabesc metabolismul reducand productia unui hormon numit leptina care este vinovat pentru incetinirea metabolismului. Asa ca mananca mai des nuci, seminte si peste ca sa fii sanatos.

Sursa foto: Pexels.com

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here