3 miscari care iti vor tonifia tot corpul. Curios care sunt?

Nu sunt niste rutine adevarate de sport si nici nu iti impun sa te afli in sala de fitness sau la aparate. Sunt doar 3 miscari simple pe care le poti face oricand si oriunde, adaugandu-le la activitatea ta fizica deja existenta.

Este bine sa ai deja doua gantere intre 1,5 si 3,5 kg pentru a executa bine aceste 3 miscari

  1. Indoaie corpul si revino 

Aceasta miscare iti va lucra bicepsii, posteriorul si coapsele. Din pozitia dreapta, cu picioarele usor departate, tinand in ambele maini ganterele, apleaca-te usor si sari repede. Cu coatele pe langa corp, ridica si coboara bratele.

2. Roteste trunchiul si ridica bratele

Citeste si:  Ballack nu crede ca Ronaldo va pleca de la Real

Iti va lucra umerii, posteriorul si coapsele. Stai drept cu greutatile in zona umerilor, palmele una catre cealalta. Indoaie-te, sari si apoi roteste-ti trunchiul la stanga, ducand mana dreapta diagonal peste umarul stang.

Fa acelasi lucru si pentru partea dreapta.

3. Planare

Iti va lucra umerii, bratele, spatele, posteriorul si coapsele. Stai putin aplecat cu picioarele indoite si departate si cu cate o gantera in fiecare mana. Du piciorul drept in spate, indoind genunchiul. Indoaie si genunchiul stang indreptandu-te usor cu trunchiul catre acesta. Mentine aceasta pozitie si du bratele catre lateral, ca si cum ai plana.

Adu bratele in jos si reia cu cealalta parte.

Citeste si:  Mituri despre slabit care te conduc spre esec

Fiecare astfel de exercitiu se repeta de 10 ori pe cate o parte.

Sursa video: YouTube

Sursa foto: 4fit.ro

loading...

Citeste si:

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close