4 Sfaturi de fitness pentru orice mama ocupata

4 Sfaturi de fitness pentru orice mama ocupata

Ce sfaturi de fitness, ce yoga sau alergari matinale? Daca esti mama si daca mai esti si super ocupata cu ingrijirea copiilor, curatenia in casa, gatitul zilnic si eventual si cu lucrul de acasa, atunci se poate sa pierzi din vedere anumite lucruri care te-ar mentine in forma.

Am observat, insa, ca multe mame ocupate sustin ca slabesc sau revin la o greutate ok doar pentru ca alearga dupa copiii lor si sunt in miscare mereu. 

Uite ce sfaturi de fitness la indemana ta iti sugereaza mamele ocupate, daca te afli si tu in pozitia aceasta

1. Organizeaza un fel de sesiune sportiva in familie

sfaturi de fitness

Daca gasesti cu greu timp doar pentru tine ca sa te mai si mentii in forma, atunci de ce nu ai face asta alaturi de familia ta? Ia-ti copiii, sotul si cainele si mergeti in parc. Fie ca va veti juca cu mingea, cu freesbee-ul sau veti face cateva exercitii usoare de fitness, veti petrece si timpul impreuna, si vei reusi sa te tii si tu de un mic program de miscare de cateva ori pe saptamana(sau in weekend).

Citeste si:  Ce il asteapta pe Bawab daca nu va implini targetul dat de Ioan Andone

2. Incearca sa te bucuri de putin timp pentru sport oriunde ai merge

sfaturi de fitness

Stiu ca de obicei nu este posibil, mai ales daca mergi la cumparaturi sau la vreo intalnire cu colegii de munca, insa daca de exemplu iti duci copiii la cursuri de inot, la volei sau la balet, nu sta degeaba. Incepe sa faci si tu ceva miscare in timpul lectiilor copiilor sau iesi pe afara si plimba-te cu bicicleta prin cartier.

Asa vei sti ca nu ai stat degeaba in tot acest timp si ai folosit momente pretioase pentru a reintra in forma! Este unul dintre cele mai bune sfaturi de fitness pentru mamele singure.

3. Alege mereu gustari sanatoase

sfaturi de fitness

Stii ca slabitul nu tine mereu de a transpira din ce in ce mai mult sau de a efectua o rutina sportiva. Poti la fel de bine si consuma alimente super care te vor ajuta cu acest obiectiv al tau. Nu rontai orice si mai presus de toate uita treptat de dulciuri.

Citeste si:  Parteneriat pentru tratamente stomatologice gratuite în comunităţile Salvaţi Copiii

Ia-ti la tine mereu cand iti plimbi copilul mic mere, legume la caserola sau un iaurt grecesc. 

4. Misca-te in jurul copilului tau sau fa alergari usoare cu un carucior de copii special pentru asta

sfaturi de fitness

Copilului tau ii va placea ca il vei purta peste tot dupa tine si ca il vei plimba mai cu viteza si pana la urma va si adormi. Iar tu iti vei putea relua alergarile obisnuite de dinainte de sarcina cu tot cu bebe la bord(sau mai bine zis bebe la bordul caruciorului).

Acestea fiind spuse, daca esti o mama ocupata si mereu pe fuga cu una alta, nu uita de cateva sfaturi de fitness grozave date de alte mame ca si tine. Nu mai gasi scuze ca nu ai timp si nu ai cum!

Sursa foto: Pexels.com

loading...

Citeste si:

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close