DISTRIBUIȚI

Fiecare mama isi doreste ceea ce este mai bine pentru prichindelul sau. Insa, rareori il si hraneste cum trebuie si asta din lispa de educatie alimentara, din lipsa de timp sau din cauza mofturilor celui mic. Dar, pentru copii sanatosi o mama ar trebui sa faca totul si daca este sa invete din nou in ce consta o alimentatie buna, atunci sa faca si asta!

Cele 5 alimente importante pentru cresterea de copii sanatosi

1. Iaurt grecesc

Acesta este cel mai sanatos aliment pe care il pot introduce mamele in dieta copiilor. Insa, trebuie avut in vedere si faptul ca cel mai bun sortiment de iaurt grecesc este cel fara fructe sau alte adaosuri. Este vorba despre iaurtul grecesc natur. Si daca celui mic nu ii place, se pot adauga oricand fructe proaspete.

Citeste si:  De ce sa consumi telina mai des?

2. Branza

Ca si laptele, ouale sau cerealele integrale, copilul trebuie hranit cu branza proaspata, insa nu foarte grasa. Este bine sa fie invatat de mic cu asta deoarece branza este sanatoasa, consistenta si ajuta la formarea oaselor.

3. Humus

Da, poate suna destul de exotic pentru Romania. Dar ai vazut deja in magazine acest tip de pasta de intins pe paine de la diferite branduri. Iar daca nu te increzi in ceea ce vezi in magazin, atunci prepara tu propriul humus acasa. Ia naut si amesteca-l cu seminte, pasta de susan si putina sare si ii vei avea o gustare buna pentru copii sanatosi.

Citeste si:  Cea mai buna reteta pentru obtinerea uleiului de magneziu

4. Rontanele de legume

In loc de a-i pune in fata chipsuri, sticksuri sau grisine, mai bine taie feliute mai groase de legume proaspete si ofera-le ca o gustare delicioasa si crocanta copilului. Pe langa faptul ca sunt hranitoare, sunt si multicolore iar asta va atrage atentia copiilor.

5. Fructe fresh

De fiecare data cand vei merge la cumparaturi, pentru a avea copii sanatosi si vioi cumpara si fructe proaspete, pe langa legumele deja de pe lista. Un mix de fructe este esential pentru a oferi nutrientii de care are nevoie organismul celui mic. Le poti oferi asa fresh drept gustare, le poti avea pe post de desert sau le poti insera in dulciuri sanatoase.

Sursa foto: parents.fr

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here