5 feluri in care sa te motivezi sa faci sport in iarna aceasta

0 73

Iarna poate fi o perioada dificila pentru a gasi cea mai buna motivatie sa faci sport. Fie ca vin sarbatorile si le astepti cu atata drag, fie ca ti se pare prea frig pentru a alerga sau a merge la sala de sport, intotdeauna vei gasi scuze care sa te tina in casa si, prin urmare, inactiv.

Este destul de important sa iti mentii programul sportiv si pe timp de iarna astfel incat sa nu-ti pierzi tonusul si energia, dar mai ales forma fizica. Nu numai toamna si vara sau primavara trebuie sa te tii de treaba, ci si iarna. Pana la urma este doar un anotimp ca oricare altul si modalitati de a face exercitii fizice se vor gasi mereu.

Vezi cum te poti motiva sa faci sportsi in iarna. 5 modalitati eficace

1. Fa un dus de dimineata

Daca esti o persoana care prefera sa faca sport dimineata, fa un dus inainte de asta. Este foarte posibil sa iti vina greu sa iesi din pat unde e cald si bine cand stii ca afara este rece si zapada. Insa, a face dus si a alterna apa calda cu cea rece te poate ajuta sa te energizezi mai bine. Si te va motiva de asemenea sa iti faci exercitiile in loc sa mergi inapoi in pat.

2. Gaseste un partener cu care sa faci sport

Daca nu prea devii motivat de unul singur, atunci incearca sa gasesti pe cineva care doreste de asemenea sa se tina de sport iarna. Asa va veti motiva unul pe celalalt si nu veti dori sa fiti mai prejos. Iar daca este totusi prea frig afara, alatura-te unei sali de sport unde vei gasi mai multi oameni devotati miscarii asemenea tie. Si unde-s multi, puterea creste!

3. Stabileste-ti obiective si apoi recompenseaza-te dupa ce le duci la bun sfarsit

Daca iti vine greu sa te motivezi sa faci sport iarna, gandeste-te ca dupa asta vei arata foarte bine, te vei simti bine si vei fi apreciat mai mult. Daca nici asta nu te multumeste, atunci ofera-ti dupa antrenamente sesiuni de spa, haine noi sau carti. Depinde ce iti place. Insa nu mancare!

4. Incearca si un alt gen de antrenament

Daca nu iti place sau te plictisesti deja de ritmul tau de sport, incearca altceva. Da sansa unui alt tip de antrenament sa te mentina in forma pe timp de iarna. Incearca yoga, cardio sau ia-ti o bicicleta de apartament.

5. Nu lungi prea mult antrenamentele

Daca nu mai poti dupa o ora intreaga de sport, atunci scurteaz-o la doar 20-30 de minute. Aceste zeci de minute sunt mai bune decat nimic si in plus te vor motiva mai mult. Poti incerca si antrenamente de mare intensitate sau circuite care se incadreaza intr-un timp mai scurt.

Orice ai face, nu renunta la sport nici pe timp de iarna. Este un obicei foarte sanatos pentru tine. 

Sursa foto: gesundheits-magazin.net

Citește și
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.