Alimente care topesc grasimile

Alimentele cu un continut mare de calciu te ajuta sa tii apetitul sub control. In plus, contribuie la micsorarea presiunii arteriale, la reglarea nivelului colesterolului si a nivelului de zahar din sange.

  • Semintele de susan

Nu este nevoie sa bei lapte pentru a oferi organismului doza necesara zilnica de calciu, caci 50 de grame de susan contin 351 mg de calciu, mai multe decat are o cana cu lapte si anume 291 mg. Consumate zilnic, ca atare sau adaugate in salate, 2 linguri de susan sunt suficiente pentru a-ti intari sistemul osos.

  • Branza

Gustoasa si ideala pentru micul dejun, crema de branza contine calciu, zinc, vitamina A, iod si acid folic. Unul dintre sortimentele care furnizeaza cea mai mare cantitate de calciu este considerat a fi, potrivit nutritionistilor, branza Cedar.

  • Alune

Alunele, consumate cu moderatie, ar trebui sa faca parte din meniul tau zilnic. Pentru a te putea bucura de beneficiile pe care le aduc organismului, printre care se numara aportul de calciu si micsorarea colesterolului, consuma nu mai mult de 50 de grame pe zi.

  • Broccoli

Face parte din categoria legumelor verzi care nu ar trebui sa lipseasca niciodata din regimul tau alimentar, daca iti doresti o sanatate de fier. Bogat in calciu, fier, mangan, zinc, vitamine si minerale, broccoli este recomandat pentru intarirea sistemului osos si in curele de slabit, datorita numarului caloric scazut. Pentru a-si mentine proprietatile, se prepara termic doar cateva minute.

Loading...
loading...

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.