Cateva alimente de adaugat la mesele tale zilnice. Pot face o mare diferenta pentru sanatatea ta!

Cateva alimente de adaugat la mesele tale zilnice. Pot face o mare diferenta pentru sanatatea ta!

Chiar daca suntem barbati, asta nu inseamna ca nu ne preocupam in acelasi mod de sanatatea noastra ca si femeile. Or fi ele mai atente la alimentatie, la diete sau la ce merge cu ce la mesele zilnice, insa si noi avem oportunitatea de a profita de cateva alimente grozave pe care le putem adauga la dieta noastra zilnica.

Daca si tu doresti sa fii mai sanatos fara a cumpara prea multe chestii de la magazinul din colt sau de la supermarket, ia in considerare aceste cateva alimente de adaugat la mesele tale zilnice.

Chiar pot face o mare diferenta pentru sanatatea ta! De ce sa nu iti usurezi viata?

  1. Seminte de chia

Semintele de chia sunt niste super alimente pline de nutrienti care pot fi, grozav pentru noi, adaugate in orice fel de mancare. Aceste seminte grozave asigura o cantitate optima de proteine, fibre si acizi grasi sanatosi organismului tau, mai ales daca sunt consumate zilnic. Le poti pune in omleta, sucuri, salate, in cereale, iaurt si in orice ai mai avea chef.

  1. Ceai verde
Citeste si:  Retete de slabit eficiente cu alimente naturale

Poate ca nu prea esti cu ceaiul, preferand cafeaua oricand, dar de ce sa nu incerci o varianta mai sanatoasa si mai bogata in antioxidanti pentru a te hidrata si a-ti oferi doza zilnica de energie pe intreaga zi? Ceaiul verde face parte din grupa de super alimente pentru o alimentatie zilnica ce te ajuta in prevenirea imbatranirii premature(daca te intereseaza), in prevenirea cancerului, dar si a altor afectiuni cronice.

  1. Linte

Ca si fasolele(ca tot este post si poate ti-a fost dor), lintea este o sursa excelenta de fibre, vitamine si proteine. Orice mancare va contine linte iti va ajuta stomacul sa se mentina satul si sa nu te mai deranjeze pentru cateva ore bune. Poti pune linte in salate, in fierturi de legume sau o poti folosi ca garnitura la un fel principal.

  1. Fructe de mare

Poate ca nu iti prea place pestele sau ideea de chestii care au trait in mare si acum sunt pe post de ingrediente pentru fel si fel de mancaruri, dar ai incercat vreodata macar fructele de mare? Le poti gasi in forma lor proaspata sau le poti cumpara congelate. Fructele de mare sunt alimente de adaugat la mesele tale zilnice, pentru ca sunt sanatoase si tin de foame. Incearca mai intai sa inlocuiesti carnea de pui sau carnea de vita cu un tip de fructe de mare si vezi cum te simti.

  1. Avocado
Citeste si:  A Doua Opinie de la Oncologi Romano-Americani pentru Pacientii Romani, Disponibila Online

De asemenea, vei zice ca esti barbat si avocado este pentru acele femei care isi doresc sa se mentina slabe, sa fie in tendinte cu acele alimente la moda, imprumutate de peste hotare, dar ai incercat vreodata o salata cu avocado sau pasta de avocado de intins pe paine? Nu te lua dupa gura lumii pentru ca acest fruct sanatos este pentru oricine. Trebuie doar sa-ti faci curaj sa il cumperi prima data, apoi il vei adauga treptat la mesele tale zilnice.

Iti spun, cu cat mai multe alimente de genul vei adauga la dieta ta zilnica, cu atat mai sanatos vei fi si te vei obisnui sa duci o viata buna, dand exemplu oricui din jurul tau!

Sursa foto: cyd.ro

loading...

Citeste si:

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close