tezyo.ro - by OTTER Distribution

Cum îți poți detoxifia organismul?

Detoxifierea organismului presupune, mai întâi de toate, un regim de viaţă sănătos. Consumul de alimente bogate în nutrienţi, evitarea celor prelucrate, dar şi alte măsuri destul de simple îţi pot îmbunătăţi starea generală de sănătate.

  • Aport crescut de fibre. Orezul brun, fructele şi legumele consumate în stare proaspătă oferă organismului fibre pentru menţinerea normalităţii tranzitului intestinal. Alimente recomandate: ridichile, anghinarea, varza, broccoli sau algele marine.
  • Relaxare. O noapte de odihnă bună este esenţială pentru a repara şi a restabili echilibrul din organism. Așadar, fă tot posibilul să te bucuri de un somn de calitate.
  • Apă cu lămâie. Stoarce bine o lămâie în apa pe care o bei. Acidul din lămâie este de un real ajutor în procesul de curăţare. Citricele conţin acid citric care contribuie la descompunerea moleculelor de grăsime. În acest mod, vei reuşi să pierzi câteva kilograme, mai ales dacă mănânci sănătos. În plus, vei stimula funcţia unui ficat leneş prin consumul de apă caldă cu lămâie.
  • Alimente sănătoase, integrale şi proaspete. Alege produsele alimentare organice, naturale şi proaspete: fructe, legume, nuci, seminţe, cereale integrale şi proteine organice. Mănână alimente bogate în sulf, cum sunt usturoiul şi ceapa. Ceaiul verde, afinele şi fructele de pădure goji au un nivel major de antioxidanţi. Evită dulciurile şi alimentele bogate în amidon.
  • Vitamina C. Consumul de vitamina C este foarte important pentru organism, dar mai ales pentru ficat. Acest antioxidant ajută organismul să producă glutadion, un compus care ajută ficatul să proceseze mai bine toxinele şi care contribuie la repararea leziunilor hepatice.
  • Apa. Este foarte important să bei zilnic cel puţin doi litri de apă filtrată, de bună calitate. Filtrele de carbon activat elimină clorul, bariul, plumbul, mercurul, arsenicul, fluorul, cuprul, pesticidele, solvenţii, radonul şi paraziţii. Filtrele cu osmoză inversă elimină aproximativ 99.97% din contaminanţi.
  • Respiraţia profundă. Cu ajutorul respiraţiei profunde circulă mai mult oxigen în organism, unul dintre cele mai importante elemente nutritive din corpul uman. Cu cât respiri mai adânc, cu atât vei introduce mai mult oxigen în organism. Acest tip de respiraţie este extrem de benefic pentru ameliorarea depresiei, anxietăţii şi a tulburărilor legate de stres. În urma respiraţiei profunde, bătăile inimii se vor încetini şi te vei relaxa, conform www.sfatulmedicului.ro
esteto.ro

Loading...
loading...

Citește și
Loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.