Dieta cu care poți slăbi în trei săptămâni

0 44

Pentru a obține rezultate cât mai bune când vrei să scapi de kilogramele strânse în sezonul rece, alege o dietă cu o durată mai mare care se poate transforma într-un nou stil alimentar.

Nu este deloc indicat să ții diete dure care să te priveze fie de proteine, fie de carbohidrații buni.  În baza unei analize amănunțite și a istoricului tău medical, un nutriționist te poate îndruma să ții o dieta personalizată.

La ce trebuie să renunți

Limitează-te la o cafea pe zi, dimineața. Chiar dacă bei ceaiul de mai sus, care conține și cofeină, nu mai ai nevoie și de cafea. Nu consuma nimic din ceea ce conține zahăr sau îndulcitori artificiali. Nu ai voie sub nicio formă alimente procesate sau alcool.

Fructe, la gustări. Nu te gândi că este vorba de snacksuri sau dulciuri, ci vorbim despre fructe și legume. Ai voie să mănânci în fiecare zi între mese, 2 porții de fructe ori o porție de oleaginoase crude (alune, migdale). Nu uita că poți mânca și legume fără amidon între mesele principale ale zilei.

Folosește ulei de măsline. La capitolul uleiuri ai voie să folosești pentru prepararea soteurilor sau a salatelor, 2 lingurițe de ulei de măsline, o dată pe zi.

Alege carnea slabă. Poți consuma alimente din proteine animale (pui, pește, carne roșie) doar de două ori pe săptămână. Faptul că trebuie să mănânci puțină carne te ajută să previi foarte multe boli, precum cele cardiovasculare ori diabetul. În plus, acest obicei combate obezitatea.

Brânzeturi și lactate, mai rar. Ca și în cazul cărnii și aici ai restricții. Ai voie lapte și brânză doar de 2 ori pe săptămână. Este valabil și pentru ouă.
Nu uita să bei zilnic 2 litri de apă, să facă sport și să dormi în fiecare noapte 8 ore.

Ceai Oolong, dimineața. Începe ziua cu o cană de ceai Oolong denumit „dragonul negru“. Acesta nu e un ceai negr, ci se află la granița dintre cel verde și cel negru. Acest ceai chinezesc este răspândit în întreaga lume, fiind foarte apreciat datorită complexului mare de antioxidanți, catechine și nu în ultimul rând este de mare ajutor în lupta împotriva radicalilor liberi. Ceaiul ajută la slăbit fiindcă are în componență polinefenoli care au rolul de a stopa acțiunea enzimelor care sunt responsabile de acumularea de grasimi în organism. Tot acest lichid reduce afecțiunile apărute la nivelul stomacului. În plus, scade colesterolul, accelerează metabolismul și ajută la stabilizarea zahărului din sânge. După ce bei ceaiul Oolong, mănâncă timp de 3 săptămâni dimineața, o jumătate de avocado cu cereale integrale.

Proteine vegetale, la mesele de prânz și de seară. Pentru prânz și cină renumitul Dr. Oz recomandă să ai mese bazate pe legume bogate în proteine: fasole, felurite semințe organice, tofu (din soia), tempeh-ul ( mix de boabe întregi de soia, cu cereale întregi: grâu, mei ori orez. Ele sunt lăsate la fermentat și apoi presate într-un baton). Pe lângă acestea ar trebui să mănânci o cantitate variată de legume fără amidon: castraveți, salată verde, zarzavaturi, spanac, ștevie, leurdă, sparanghel, varză, morcovi, ridichi, țelină, usturoi, ceapă, ardei, fasole verde, vinete, broccoli, conopidă, praz, gulii, roșii, sfeclă, dovleac, andive.

De ce trebuie să fie fără amidon? Deoarece au un nivel scăzut de calorii și carbohidrați și au un procent mare de fibre și vitamine.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.