Dieta de detoxifiere fara zahar in 10 zile

Dieta de detoxifiere fara zahar in 10 zile

Tuturor ne plac dulciurile si zaharul in alimente. Insa, chiar daca aceste produse ne ofera energie, tot ele ne pot provoca foarte simplu si diabet, cancer, depresie, boli de inima, infertilitate, acnee si nebunie. Pentru a vedea cum merg lucrurile si altfel, este bine sa incerci dieta de detoxifiere fara zahar, pe o perioada de cel putin 10 zile.

Stii cat este de greu sa slabesti, mai ales de la o anumita varsta. Dar ai incercat vreodata sa renunti la dulciuri ca sa vezi rezultatele?

Dieta in cauza a fot creata de Dr. Hyman si este destinata celor care doresc sa slabeasca rapid, dar si sa-si puna sanatatea generala la punct. Aceasta cura de detoxifiere este menita sa taie zaharurile din dieta de zi cu zi astfel incat sa iti recapeti viata dinainte fara a mai face excese.

Cum functioneaza dieta de detoxifiere fara zahar in 10 zile?

  • Mai intai de toate trebuie sa iei decizia de a urma aceasta dieta, sa te gandesti daca este pentru tine sau nu.
  • Apoi, ca sa fii determinat sa te tii de o asemenea cura de slabire fara zahar trebuie sa spui stop si sa te tii de cuvant. Chiar trebuie sa incetezi a mai consuma orice forma de zahar, inclusiv indulcitori artificiali sau produse de patiserie. De ce? Pentru ca acestea iti dau si mai multa pofta de dulciuri, iti incetinesc metabolismul si ajuta la depunerea de grasimi rele in corp.
  • Ideea este sa mananci doar alimente proaspete, neprocesate, integrale, in aceste 10 zile de dieta si sa eviti toate alimentele care sunt ambalate, din magazin sau care au eticheta.
  • Stiai ca acele calorii care provin din lichide sunt chiar si mai rele decat cele care provin din alimentele solide? Inceteaza sa mai consumi sucuri, ceaiuri indulcite si cafea, sucuri din comert si energizante. 
  • Consuma proteine. Acestea sunt o sursa buna de energie si ajuta la echilibrarea nivelului de zahar din sange si al insulinei. Iti poti incepe ziua cu oua proaspete sau shake-uri proteice. Iar in timpul zilei, la mesele principale, ai grija sa incluzi de asemenea oua, pui, peste sau carne fara grasimi plina de proteine.
  • Stii ca poti manca cat de multe legume doresti? De ce? Pentru ca majoritatea dintre ele sunt carbohidrati. Insa, trebuie evitati mai ales cartofii obisnuiti si cartofii dulci, sfecla rosie sau dovleacul. In schimb, poti consuma cat de des doresti verdeturi, broccoli, sparanghel, varza, conopida, ardei, dovlecei verzi, rosii, fasole si pastai, ciuperci sau anghinare.
  • Nu uita nici de grasimile bune din nuci si seminte de tot felul. Include-le in alimentatia ta si nu vei regreta.
Citeste si:  Cele mai bune 10 alimente pentru curatarea arterelor

In plus, trebuie sa ai grija sa te odihnesti cum trebuie, sa ai mereu la tine o caserola de fructe si legume ca sa nu dai iama in magazin sa-ti cumperi ceva dulce si sa te mentii in miscare, scapand si de stres.

Sursa foto: shape.com

loading...

Citeste si:

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close