Dieta japoneza, folositoare daca vrei sa slabesti

0 184

Nu este de mirare ca japonezii se afla printre cei mai longevivi pamanteni, deoarece stilul de viata si mai ales cel alimentar este unul foarte sanatos.

In Japonia, conform studiilor, rata de obezitate pentru femei este de numai 2,9% (fata de 35% în S.U.A.), iar durata medie de viata este de 85 de ani.

Un alt aspect destul de interesant cu femeile din această tara este faptul ca ele după varsta de 40 de ani nu iau in greutate, iar procesul de imbatranire este cu mult incetinit.

Ce este efectul de yo-yo?

Atunci cand surplusul de kilograme iti face probleme este indicat sa faci o schimare radicala in viata ta si sa incepi sa faci mișcare, sa inveti sa te hranesti corespunzator. Acesta este cel mai bun motiv pentru care dietele pe termen scurt nu sunt recomandate.

Daca vrei sa incerci metoda japoneza de 3 zile pentru a-ti activa și accelera metabolismul, trebuie sa stii ca aceasta metoda are la baza orezul, iar acesta nu reprezinta nici un fel de pericol pentru sanatate.

Prima zi doar orez

In prima zi a acestei diete se consuma doar orez, fierbi 250 grame de orez negru, rosu sau integral. Cel mai bine ar fi sa nu folosesti deloc sare. Nu se consuma nimic altceva in aceasta zi.

In cea de-a doua zi a acestei diete, trebuie sa mananci doar peste, cu putina lamaie. Poti consuma pana la 500 de grame de peste, pe gratar sau la cuptor. Fara garnitura si fara nimic altceva.

Iar a treia zi este exact ca in prima zi. Pentru a nu te ingrasa la loc dupa aceste zile, urmeza apoi o dieta sanatoasa si echilibrata.

Stilul de viata japonez este cunoscut ca fiind o sursa de inspiratie pentru multi nutriționitti.

Consuma cel putin 2 litri de apa pe zi. Se consuma doar apa, ceai si cafea intre mese. Nu exista gustari in regimul lor alimentar. Nu sunt permise alcoolul, paine si fainoasele, zaharul sau sarea.

Recomandari:

Sanatatea nu tine cont de exceptii, nu apela la nici un fel de gustare, mai ales daca intre mese te confrunti cu senzatia de foame.

Apeleaza la un cantar de bucatarie, acesta  fiind de mare ajutor in acest regim japonez.

In ceea ce priveste pestele, poti consuma: somon, ton, macrou, sardine, hering, crap, somn si alte tipuri de peste. Carnea trebuie sa fie macra, fara grăsime (piept de pui / curcan, muschi de vita sau de porc).

loading...

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.