Dr. Oz: Dieta de 7 zile cu grepfrut

Dr. Oz: Dieta de 7 zile cu grepfrut

Potrivit celebrului Dr. Oz. poti sa slabesti un kilogram pe zi daca urmezi acest plan de dieta care include grepfrutul alaturi de cele trei mese principale sanatoase si echilibrate.

Ce sa mananci la micul dejun

Consuma o jumatate de grepfrut, insa nu uita si de un mic dejun satios! Cea mai potrivita alegere constituie combinatia dintre oua si sunca de curcan sau carnatii de pui, deoarece furnizeaza o cantitate insemnata de proteine care se vor abdorbi mai usor darorita grepfrutului si previne poftele culinare in timpul zilei.

Ce sa mananci la pranz

O salata cu multe legume, avocado, o jumatate de grepfrut, spanac si quinoa poate sa constituie o combinatie potrivita pentru masa de pranz. Deoarece contine grasimi sanatoase din avocado si proteine din quinoa, aceasta salata mentine senzatia de satietate pana seara. Astfel nu vei fi tentata sa mananci dulciuri.

Citeste si:  NU si DA. Ce sa mananci la pranz?

Ce sa mananci la cina

Quinoa, orezul integral, amarantul sau orzul pot sa fie combinate cu o jumatate de grepfrut si o sursa de proteine (peste) pentru a obtine masa de seara usoara.

Continua sa faci diverse combinatii de alimente sanatoase pentru tot restul saptamanii, insa nu uita ca la fiecare masa sa adaugi cate o jumatate de grepfrut.

Sursa: Eva.ro

loading...

Citeste si:

Comenteaza

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close