DISTRIBUIȚI

Se stie ca in ziua de azi toata lumea doreste sa atinga perfectiunea, daca se poate. Daca nu, macar sa arate prezentabil si sa se simta bine in propria piele. Vedem din ce in ce mai des femei la sala si barbati  alergand prin parcuri sau pe stadion, pe pistele de atletism special concepute,

Si un lucru imbucurator este si faptul ca adultii incep sa realizeze cat de importanta este miscarea. Asadar, ii vezi mergand cu bicicleta, plimbandu-se pe jos mai mult sau chiar facand diferite exercitii fizice si folosindu-se de aparatele de fitness instalate in parcurile din oras.

Copiii, de asemenea, sunt sfatuiti de parinti sau chiar iau aceasta decizie singuri cand vine vorba de a face sport si de a nu ramane inactivi prea mult timp. Binenteles, pentru ca sunt la acea varsta sunt si mai activi, insa odata ce incepi cu asta de mic, te poate determina sa continui asa toata viata.

Citeste si:  Cupluri de zodii care pot avea relatii de lunga durata

Dar care este aceasta modalitate de miscare ce te poate ajuta sa arzi de 6 ori mai multe calorii decat orice alt exercitiu fizic?

Poate ca vei rade sau nu vei crede in prima instanta, dar este vorba despre alergatul cu spatele. Afla ca aceasta este o metoda fooarte eficienta si intensa de antrenament fizic. Incearca numai si iti vei da singur seama pe propria piele.

  • Alergatul cu spatele reduce riscul vatamarii coloanei vertebrale si a picioarelor, dar de asemenea ajuta si la intarirea in timp real a partii inferioare a corpului(abdomen, fese si picioare). Este un tip de sport care poate ajuta foarte mult femeile care au probleme cu acumularea de kilograme in aceste zone. Plus, diminueaza celulita si impiedica aparitia ei!
  • Pentru ca este o modalitate de miscare cardiovasculara completa, nu numai ca arde o multime de calorii, ci de asemenea devine un tip de antrenament complex pentru tot corpul, axandu-se pe mai multe grupuri de muschi.
  • Ca sa iti dai seama si mai bine cat de solicitanta este aceasta miscare cu spatele, afla ca 100 de pasi facuti inapoi reprezinta echivalentul a 1000 de pasi de mers obisnuit. In timp ce arzi caloriile de 6 ori mai repede, ajungi sa te folosesti intr-un mod optim de timpul avut la dispozitie.
Citeste si:  Regiuni din Thailanda pe care trebuie sa le vizitezi o data in viata

Beneficii ale alergatului cu spatele

  1. Tonifica picioarele si grupurile de muschi din partea inferioara a corpului
  2. Dezvolta viziunea periferica si te ajuta in descoperirea echilibrului
  3. Ajuta la imbunatatirea posturii corpului
  4. Previne riscul de a te rani si intareste genunchii
  5. Pune la contributie si creierul
  6. Reprezinta un bun exercitiu si pentru zona abdominala(in caz ca ai probleme si acolo)

Poti incepe acest tip de antrenament fizic la sala sau acasa, pe banda de alergare, pe un traseu bine cunoscut care este delimitat cu linii sau pe terenul de atletism, care este de asemenea marcat.

Sursa foto: topfitness.ro

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here