Acest spray Living Proof Full Volume & Root-Lifting Spray a schimbat complet Blowouts mele la domiciliu – Recenzie

1

De când mă știu, mi-am dorit un păr mai mare. Nu mare ca al lui Dolly Parton – știam că nu exista nicio șansă să ating acele înălțimi incredibile fără ajutorul unei peruci – dar chiar și doar o ușoară ridicare la rădăcini pentru a-mi separa șuvițele de craniu. În timp ce alte produse volumizatoare mi-au lăsat părul mai încărcat, Living Proof Full Volume & Root-Lifting Spray pare să fie soluția pe care o așteptam.

Acest spray face parte din cea mai nouă linie Living Proof, care include, de asemenea, o cremă de uscare și o spumă texturizantă, care utilizează molecula de îngroșare patentată de marcă. (O privire rapidă asupra listei complete de ingrediente sugerează că o combinație de polimeri folosiți în mod obișnuit și mai puțin obișnuit conferă acestei formule capacitatea de a crea volum care durează). Am încercat toate cele trei produse atunci când au fost lansate, dar acest spray a fost de departe cel care s-a remarcat pentru mine: A adăugat un volum vizibil fără să-mi facă părul fin să se simtă crocant sau uscat. Încă pot să-mi trec degetele prin rădăcini atunci când folosesc acest produs, ceea ce nu se poate spune despre alte produse de volum care îmi dau un volum similar oomphy rezultate.

Living Proof Full Volume &; Spray pentru ridicarea rădăcinilor

Hairstylistul Kiley Fitzgerald este, de asemenea, un fan, spunând Allure ea folosește Volume & Root-Lifting Spray de fiecare dată când își usucă părul, „mai ales dacă vreau mult volum care să reziste”. Pentru șuvițe subțiri ca ale mele, ea recomandă să separați părul în patru secțiuni – două în lateral și două în partea de sus – și apoi să aplicați ușor spray-ul la rădăcina fiecărei secțiuni pentru a vă asigura că atingeți fiecare unghi. „Apoi, usucă imediat cu asprime!”, sfătuiește ea, menționând că acest lucru îți va da cel mai mult corp.

Am folosit tehnica lui Fitzgerald, mai întâi întorcându-mi capul cu susul în jos pentru a usca părul cu Dyson Supersonic. După ce este uscat în proporție de 80%, trec la peria mea Drybar Double Shot Blow Dryer Brush pentru a-mi netezi și coafa părul în valuri extrem de lejere, folosind peria pentru a-mi răsuci părul departe de față în secțiuni, apoi întorc bucățile din față în spatele urechilor în timp ce se răcesc pentru a obține acea mică curbură care încadrează fața la tâmple. Deși Living Proof susține doar că volumul durează „toată ziua”, pot să atest că pentru mine durează chiar mai mult; pare să se reactiveze atunci când mă usuc cu uscătorul în zilele doi și trei, înainte de a mă spăla din nou pe cap.

O coafură fără spray Living Proof

O coafură folosind aceeași tehnică plus spray-ul Living Proof

Singurul dezavantaj pe care l-am găsit este că pompa tinde să se înfundă. Marca este în mod clar conștientă și de această problemă minoră de ambalare, deoarece a imprimat chiar pe etichetă o recomandare de a o trece sub apă caldă dacă se întâmplă acest lucru, dar acele câteva secunde petrecute lângă chiuvetă nu m-au descurajat să o folosesc de fiecare dată când îmi suflu părul.

Spune ce crezi